Program do CRM - projekty, terminarz

Zarządzaj relacjami z klientami w Systim

- buduj długotrwałe więzi z klientami oraz zdobywaj ich lojalność

Program do CRM gromadzi informacje o Twoich klientach, historii kontaktów z nimi oraz pozwala pracownikom na zapisywanie kalendarza swoich spotkań i zadań. Program umożliwia śledzenie projektów toczących się w firmie i związanych z nimi zadaniami, posiada również niezbędny notatnik, który pozwala przechowywać dowolne informacje.

Dzięki dostępnym opcjom CRM możesz przechowywać dane o kontrahentach, używać kalendarza z możliwością zaznaczania spotkań i zadań oraz kontrolować listę aktualnie prowadzonych projektów i zadań wykonywanych w ramach projektów.

Masz również możliwość przypisania zadaniom i projektom kwot płatności, wystawienia faktury bezpośrednio z listy zadań i projektów oraz korzystania z opcji karty czasu pracy pracowników z możliwością codziennego uzupełniania i podglądu - w tym również możliwość podziału czasu w kartach czasu pracy na dane projekty.

Dodatkowo możesz pobierać raporty z przepracowanych w danym miesiącu godzin, zatwierdzać kart czasu pracy lub przekazać tę możliwość przełożonym. W kalendarzu istnieje możliwość podglądu - dzienny, tygodniowy, dla tygodnia roboczego, miesięczny oraz istnieje możliwość podglądu terminów spotkań innych osób w kalendarzu.

Możliwe jest również poranie podsumowania przychodów i kosztów na podstawie powiązanych z projektem faktur.

CRM umożliwia po prostu zarządzanie aktualnymi tematami w firmie (zapytania, oferty itd.) i kontaktami z klientami oraz tworzenie ofert i cenników bezpośrednio z programu.


Co umożliwia program do księgowości Systim (w pakiecie Faktury i Magazyn):




Jakie korzyści możesz zyskać dzięki programowi do księgowania Systim?

  • Wygoda i komfort pracy
  • Oszczędność czasu i pieniędzy
  • Redukcja kosztów związanych z zatrudnieniem księgowej/go
  • Przyśpieszenie procesów, wzrost efektywności
  • Pełna i niezależna kontrola nad dokumentami
  • Wyeliminowanie błędów i ich konsekwencji w procesowaniu dokumentów
  • korzystanie z programu w każdym miejscu i o dowolnej porze dnia i nocy
  • Przyjazny interfejs i prostota obsługi
  • Wsparcie techniczne, pomoc (mail, telefon), aktualizacje



Jak prowadzić CRM, projekty, terminarz w Systim?

Dodatkowe możliwości CRM w Systim - wideo

← Sprawdź poradnik wideo