Jak dodać na listę płac zasiłek chorobowy ZUS ?

Aby na liście płac pojawiła się również opcja do uzupełnienia "zasiłek chorobowy" trzeba przejść do ustawień w programie. A więc wchodzimy w moduł "Kadry i Płace" > "kadry" > "konfiguracja" > "wypłacanie zasiłków". Następnie należy kliknąć lewym przyciskiem myszki na zieloną ikonę "dodaj wpis", pojawi się okienko do wprowadzenia roku, którego się to tyczy, a także zaznaczenie "tak" na pytanie, "czy firma jest płatnikiem zasiłku chorobowego?", po uzupełnieniu trzeba zatwierdzić zmiany ikoną "zapisz". Po wykonaniu tych czynności proszę wrócić do modułu, gdzie są tworzone "listy płac". Dodana opcja będzie widoczna po prawej stronie pod okienkiem "wynagrodzenie chorobowe".

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!