Dlaczego na wydruku listy płac nie ma wynagrodzenia chorobowego?

Na liście płac (na wydruku) zawsze znajduje się informacja o wynagrodzeniu chorobowym, jeżeli prawidłowo zostały wypełnione kroki wypełnienia:

1. Moduł "Kadry i Płace" i zakładka "Płace". W opcji "konfiguracja" musi być odhaczony składnik wynagrodzenia chorobowego - zakładka "płace" i opcja " konfiguracja" (opcja znajduje się w lewej bocznej tabeli). W konfiguracji należy wybrać kartę opcji "składniki brutto". W nowym oknie ukaże się lista możliwych do odhaczenia opcji i przy pozycji "wynagrodzenie urlopowe" trzeba odhaczyć opcję "chorobowego" w kolumnie po prawej stronie - można tutaj ustawić dany składnik jako "stały" lub "zmienny". Zmiany trzeba zapisać.

2. Moduł "Kadry i Płace" i zakładka "Kadry". W kalendarzu pracy pracownika trzeba będzie ustawić w danym dniu, np. chorobowe 70%. W tym celu należy najechać na pozycję danego pracownika i wybrać z opcji ikon po prawej stronie "pokaż kalendarz pracy pracownika". System przeniesie nas do kalendarza, w którym będzie można wybrać chorobowe 70%, 80%, czy 100%. Zmiany trzeba zapisać.

3. Moduł "Kadry i Płace" i zakładka "Płace". Wtedy powinno się wygenerować listę płac za dany miesiąc. W danej liście płac, przy danym pracowniku musimy wejść w edycję pracownika. Zostanie otwarte okno z danymi wynagrodzenia, poniżej powinno być pole z wynagrodzeniem chorobowym wraz z ikoną wykrzyknika i przyciskiem "oblicz". Należy tu kliknąć przycisk "oblicz" i obliczyć wynagrodzenie chorobowe. System w większości sam naliczy konkretne pozycje. Po dokonaniu zmian należy wszystko zapisać.

Po wykonaniu ww. czynności (3 kroków) zapisana lista płac powinna być już prawidłowo uzupełniona. W tym celu po wybraniu pobrania do wersji PDF na wydruku powinna być już widoczna informacja o wynagrodzeniu chorobowym.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!