Oferujemy możliwość integracji z PayU (tzn. otrzymywania płatności za pomocą tego serwisu).
Aby dokonać integracji z PayU, należy najpierw skontaktować się z firmą PayU i zawrzeć z nimi umowę na świadczenie usług. Następnie otrzymamy od nich dane dostępowe — loginy i hasła oraz klucz do API, który należy wpisać w odpowiedniej zakładce programu Systim (moduł „Ustawienia” i zakładka „opcje sklepu”. Pamiętając przy tym, aby najpierw włączyć opcję sklepu w Ustawienia). Spowoduje to włączenie możliwości obsługi płatności w Sklepie Systim przez PayU.
Można również przyjmować płatności, np. jedynie zwykłym przelewem, należy wejść w moduł „Ustawienia” → zakładka „opcje sklepu” i wybrać z lewego menu opcję „podstrony”. Następnie przy pozycji „ekran po podsumowaniu” można wy edytować treść ekranu, który pojawi się po złożeniu zamówienia przez klienta. Tam można wpisać np. „dziękujemy za dokonanie płatności, dane do przelewu:” i tutaj podać dane do zwykłego przelewu.
Rodzaje płatności widoczne dla klienta (które może wybrać) można zmieniać w module "ustawienia", zakładka „rodzaje płatności”.
W PayU należy zaś dodać punkt płatności i uzupełnić dane:
Kodowanie: UTF-8
Adres powrotu - błąd:
https://NAZWASKLEPU.systim.pl/sklep.php?act=error&pos_id=%posId%&session_id=%sessionId%&error=%error%
Adres powrotu - poprawnie:
https://NAZWASKLEPU.systim.pl/sklep.php?act=ok&pos_id=%posId%&session_id=%sessionId%
Adres raportów:
https://NAZWASKLEPU.systim.pl/sklep.php?act=status