Dlaczego nie otrzymałem faktury za płatność za Systim?
Fakturę wystawiamy zwykle tego samego lub następnego dnia od zaksięgowania wpłaty. Zgodnie z regulaminem usługi wysyłamy ją na adres e-mail podany przy rejestracji konta oraz mogą Państwo również pobrać fakturę samodzielnie z konta Systim.
W tym drugim przypadku, po zalogowaniu się do Systim widoczne są tabele z głównymi informacjami podsumowującymi. Między innymi, znajduje się tam tabela z nazwą „Szczegóły konta Systim”. Widoczne są w tabeli dane dotyczące ważności konta, wybranego rodzaju pakietu, czy płatności itp.). Należy znaleźć dane z nazwą „Faktury: pobierz faktury za Systim” i kliknąć „zieloną strzałkę” obok (—>), aby przenieść się do wyboru dokumentu do pobrania — lista wystawionych faktur VAT i faktur Pro Forma.
UWAGA! Jeśli nie widzisz faktury VAT w swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder „Spam”, być może to tam trafiła twoja wiadomość.
Jeżeli pomimo wykonania wyżej wymienionych czynności nadal nie otrzymałeś faktury na podany adres e-mail bądź nie możesz jej pobrać z panelu konta Systim — skontaktuj się z nami.
powrót do pytań