Jak stworzyć zamówienie dla producentów?
W zakładce „Zamówienia” na liście wszystkich zamówień w jednej z wybranych pozycji klikamy ikonę opcje i wybieramy → „stwórz zamówienie dla producentów”.
Po kliknięciu powyższej ikony z opcją stworzenia zamówienia dla producentów ukaże się nowe okno z „Podziałem zamówienia”. Tutaj widoczna będzie lista zaczytanych produktów z zamówienia (do zaznaczenia), lista wyboru Producenta i wybór rodzaju dokumentu — zamówienie do dostawcy lub zapytanie ofertowe.
Po wybraniu odpowiedniej opcji utworzone zostanie zamówienie dla producentów, które pojawi się w zakładce „zamówienia do dostawcy”. Dodatkowo możliwe będzie pobranie zapytania ofertowego do formatu PDF (kliknięcie ikony „opcje” → wybranie opcji „pobierz zapytanie ofertowe”).
UWAGA!
Należy pamiętać o tym, aby produkty znajdujące się w zamówieniu miały przypisanego określonego producenta — tę informację dodaje się w zakładce „Produkty” (przy dodawaniu produktu) w polu „Producent”).
----
KONFIGURACJA POCZTY
Trzeba także pamiętać o skonfigurowaniu poczty e-mail w Systim po to, aby można było prawidłowo wysyłać powyższe informacje do producentów (i inne).
W tym celu należy wejść w moduł „Ustawienia” i w opcję → „Ustawienia”. Odnaleźć kategorię „Konfiguracja e-mail” (scroll myszką; zjechać myszką na dół strony). Tutaj muszą zostać uzupełnione wszystkie pola, aby poczta została prawidłowo skonfigurowana). Żadne pole nie może pozostać puste!
Z naszego adresu e-mail będą wychodziły wszystkie wiadomości wychodzące z systemu (np. powiadomienia o zmianie statusów zamówień czy dla producentów).
powrót do pytań