Jak dodać zamówienie z Excela?

Aby dodać zamówienie z pliku Excel do programu Systim, należy przejść do zakładki Zamówienia i następnie w dolnej belce przeglądarki wybrać opcję → „zamówienie z Excela”.

Po wybraniu tej opcji, na nowej stronie ukaże się informacja o imporcie danych do zamówienia, dokładniej: „Załącz plik Excel w formacie: [kod kreskowy], ilość, [cena netto], [kod produktu], [numer seryjny]”. W związku z powyższym takie kolumny danych musi zawierać plik importu. Kolumny podane w nawiasach kwadratowych są opcjonalne i mogą pozostać puste. Należy wprowadzić co najmniej jedną z kolumn: kod kreskowy, kod produktu lub numer seryjny.

Po stworzeniu takiego pliku zapisujemy go na dysku i następnie importujemy do programu Systim we wskazanym wyżej miejscu, w polu „Zamawiający: Plik do zaimportowania”. Dodatkowo można zaznaczyć opcję „Importuj pozycje o ilości zero lub mniejszej”.

Tak zaimportowany plik zostanie zaczytany do programu i zamówienie zostanie dodane do listy zamówień w zakładce Zamówienia.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!