Raport lista płatności w okresie nie uzupełnia pól
W module Sprzedaż i Magazyn > Płatności > Raporty, można pobrać raporty dotyczące płatności zarejestrowanych w programie. Wybierając, np. raport "2. Raport płatności w okresie" uzupełniane są tam tylko pola dotyczące listy płatności i załączników. Reszta pól nie jest uzupełniana, ponieważ jest tylko informacyjna, do uzupełnienia własnego. Jest to schemat danych, jaki mogą Państwo modyfikować, czy uzupełnić. Pola można uzupełnić ręcznie lub usunąć z pobranego pliku, jeżeli nie są potrzebne.
Dokładniej wyjaśniając, ostatnie pola w podanym raporcie nie są uzupełniane przez system. Tak więc 3 ostatnie pola danych (czyli "stan przed/po" i "suma") oraz 2 pola po lewej stronie ("Podpisy" i 'Księgowano"), mogą być uzupełnione tylko ręcznie - na wydruku lub pobranym pliku (np. formatu XLS).
powrót do pytań