Co zrobić, gdy produkt nie wrócił na magazyn po zwrocie?

Produkty automatycznie wracają lub wychodzą z magazynu po wystawieniu dokumentu magazynowego (przyjęcie/wydanie), oraz przy wystawianiu dokumentów sprzedaży/zakupu, jeśli zaznaczyliśmy opcję "wydaj z magazynu".

Jeśli jednak na magazynie występują rozbieżności w stanach, to można wymusić w programie ponowne przeliczenie stanów magazynowych. W tym celu należy wejść w edycję danego produktu (zakładka "Produkty" i przy pozycji danego produktu wystarczy najechać myszką i wybrać pierwszą ikonę po lewej w postaci "ołówka").

W edycji danego produktu po prawej stronie znajduje się dodatkowa tabela z informacjami o stanie produktu na magazynie. Poniżej znajduje się opcja "przelicz stany magazynowe", którą należy kliknąć. W tym momencie stany magazynowe powinny przeliczyć prawidłową ilość produktu. Aby wszystko zatwierdzić, należy kliknąć jeszcze opcję "zapisz".

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!