Jak dodać użytkowników i nadać im uprawnienia?
Do jednego konta można dodać określoną ilość użytkowników (ilość możliwych do wprowadzenia użytkowników w programie, wynika z dostępnej ilości stanowisk w wybranym pakiecie. Więcej szczegółów znajduje się w regulaminie na naszej stronie www).
Jeżeli posiadają Państwo, np. pakiet Faktury i magazyn, to mogą Państwo dodać jednego użytkownika (drugi to administrator, a więc właściciel konta).
DODAWANIE UŻYTKOWNIKA
Użytkowników dodajemy w module ustawienia w zakładce „Użytkownicy” poprzez przycisk „dodaj użytkownika". Otworzy się nowe okno dodawania użytkownika, należy tam uzupełnić wszystkie niezbędne informacje. Przede wszystkim w polu „Uprawnienia” należy z listy wybrać odpowiednie dla użytkownika uprawnienia (np. Użytkownik). Zmiany dokonane w tym oknie należy zapisać przyciskiem „zapisz".
NADAWANIE UPRAWNIEŃ UŻYTKOWNIKOM
Wybrane uprawnienia (np. Użytkownik) można dowolnie zmodyfikować lub dodawać swoje własne — w module "Ustawienia" w opcji "uprawnienia". Na liście należy przy pozycji (np. Użytkownik) kliknąć ikonę "opcje" i wybrać „edycję". W edycji uprawnień (np. Użytkownik), możemy zmienić wybrane uprawnienia do zakładek i funkcji programu.
powrót do pytań